100206

Dear Diary
Idag var jag återigen på scouterna eftersom att vi har en hajk i helgen, dock valde jag att sova hemma. Så jag åkte dit imorse och kom hem strax efter åtta.
Jag blev så less på två av mina kompisar på slutet innan jag for hem. De förstod att jag blev less också, men de bryr sig inte. Det är verkligen irriterande när de inte lyssnar på vad jag säger. Jag har varit kompis med en av dem i 10 år och den andra i 6 år, så jag kommer vara lika glad som vanligt nästa gång jag träffar dem. Förhoppningsvis lyssnar de på vad jag säger då.

Jag var så nära att faktiskt börja gråta idag eftersom att jag blev så irriterad och sur. Det är verkligen jättekonstigt eftersom att jag vanligen inte kan gråta. Jag har börjat bli väldigt labil på sistone.

När jag kom hem såg jag i alla fall Melodifestivalen med pappa, min favorit var helt klart Salem Al Fakir med Keep walking on. Det känns som om jag hittat en ny artist att lyssna på. Synd bara att man inte får höra låtarna förrens om nån vecka.


Bilden är från ffffound


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0