100212

Dear Diary
Dagen började bra, men sen gick det bara utför. Jag vet varför jag mår dåligt och det är helt naturligt att jag mår dålig över det. Jag känner mig inte mogen nog att tala om vad det är som gör att jag känner såhär. Det är en blandning av bra och dåliga känslor som tillsammans är en väldigt dålig kombination. En av de känslor jag känner och för tillfället avskyr är kärlek. Jag är kär, men jag vill inte vara kär i den personen. Vi är så bra kompisar att jag aldrig kommer att säga något, men samtidigt våndas jag varje gång jag umgås med honom för att han inte vet vad jag känner.

Just nu känner jag mig väldigt deprimerad och det gör ont inom mig.


Bild från ffffound


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0