100213 nr 2

Dear Diary
Hur kommer det sig att man alltid lägger in det man vill i vad människor säger?

Min förälskelse frågade om vi ska åka skridskor imorgon, jag sade naturligtvis ja. Sen började jag tänka, lite väl mycket kanske. Jag vet att han gillar någon som inte går i samma klass som honom (vilket jag inte gör), men eftersom att han inte är svensk och jag översatte via google translate vad han skrivit till en kompis på sitt hemspråk. Så det var så jag tolkade det, jag kan ju ha tolkat detta fel eftersom att google translate inte alltid är helt korrekt.

Nu har jag börjat fundera om det är jag, och sen med tanke på att han frågade om vi skulle åka skridskor imorgon. Och som ni alla vet är det Alla hjärtans dag. Sen kanske ni förstår vad jag har lagt in i det.. Med tanke på vad jag lagt in i det han sagt kommer jag mest troligt bli besviken imorgon. Troligtvis vill han bara träffa mig för att vi är kompisar.

Nåja, time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0