100213

Dear Diary
För tillfället vältrar jag mig i min egen olycka. Jag vill bara ta mitt pick och pack och starta om någonstans långt borta. Lämna allt som gör att jag mår dåligt och bara börja om på nytt, en nystart helt enkelt. Tyvärr är det inte så lätt.

Jag avskyr att vara ensam, jag vill alltid omge mig med människor. Idag är jag ensam. Min mor och syster är borta och min far är inlagd på sjukhus. Jag är helt ensam. Förutom matteboken då, men den räknas inte.

Jag önskar jag kunde ringa den jag helt av allt vill umgås med och be honom komma hit. Synd bara att han bor på andra sidan staden och det går inga bussar för honom. Sen umgicks jag med honom igår och det kan kännas konstigt att be honom vara med mig idag också. Speciellt med tanke på vad jag känner för honom, även om han troligtvis inte känner det samma för mig.


Bild från ffffound


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0