100201

Dear Diary
Jag vet vad jag vill skriva, däremot kan jag inte få utlopp för mina känslor genom ord. Jag har väldigt stor respekt för de människor med begåvning att skriva. Själv är jag en medelmåtta utan några begåvningar över huvud taget.

Jag trodde att det skulle vara lätt att få utlopp för mina känslor här, helt anonymt. Just nu fungerar inte det. Jag får fortsätta plågas i min ensamhet tills jag fått lite klarhet på vad jag egentligen vill få uttryckt. Det är alldeles för mycket som ligger begravt hos mig.

2009 var ett omvälvande år för mig. Jag antar att jag inte riktigt hunnit greppa allting ännu.


Bild från ffffound


Kommentarer
Postat av: jennilie

Sv: Ja det tycker jag med. Tycker man ska kommentera om man känner att man har något vettigt att kommentera :P

2010-02-02 @ 10:18:31
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0