Dear Diary

Alla minns väl hur det var när man skrev dagbok som liten, hur man öppnade sig helt och fullständigt på de små pappersarken. Man låste omsorgsfullt det lilla lås som egentligen var hur lätt som helst att rycka upp, man gömde dagboken väl och hoppades att ingen skulle finna den. Är det någon som skriver dagbok idag? Inte så många skulle jag tro.

Jag är en sån person som gärna vill dela med mig av allt som händer i mitt liv, dåliga som bra saker. Men jag vill egentligen inte att nån ska veta, inte nån som känner mig.

Detta kommer bli min dagbok, istället för att skriva på de små pappersarken kommer jag skriva här. Och jag kommer skriva allt. Ni kommer få följa med mig genom lycka, förälskelser, sorg och allt som rör livet. Men aldrig någonsin kommer jag skriva vem jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0